OT:Smlouva na elektřinu

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Únor 2 16:39:30 CET 2023

Uhání mně agent z ušetřeno.cz abych dopředu uzavřel smlouvu s novým dodavatelem elektřiny který má dnes dobrou cenu pod stropem.
Smlouva má být s nástupem až od prosince, až mi vyprší můj současný dvouletý závazek. A agent tvrdí že takto uzavřenou smlouvu můžu těsně před začátkem přechodu na nového dodavatele bez sankcí vypovědět, a získávám jistotu té současné podstropové ceny.
Můžete někdo potvrdit že má agent pravdu? Jak to je s výpovědí smlouvy uzavřené k datumu odběru v budoucí době? Pokud je zrada jen v tom že se musím strefit s případnou výpovědí do nějakého (desetidenního) okna tak bych do toho šel.
Lubor