Re: teploměr pro spořílky

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Únor 2 09:09:08 CET 2023

Na "vysušené" vlhkomery uvádza sensirion rekondičnú procedúru:

As stated above extreme conditions or exposure to
solvent vapors may offset the sensor. The following
reconditioning procedure may bring the sensor back to
calibration state:
Baking:100–105°C at < 5%RH for 10h
Re-Hydration:20–30°C at~ 75%RH for 12h.
(75%RH can conveniently be generated with saturated NaCl solution)

Pozri tu strana 5:
https://sensirion.com/media/documents/6D95AA80/6374D8C1/Sensirion_Handling_Instructions_SHTxx.pdf

Počul som aj o jednoduhšom spôsobe - 100%RH cca 24hod. Proste zabaliť do
mokrej handry, ale aby čidlo nebolo v priamom kontakte s vodou a zavrieť
do krabice na deň.
Vlastnú skúsenosť nemám.

Ivan Kiss

Dňa 1. 2. 2023 o 22:57 Miroslav Šinko napísal(a):