KiCAD 6.x.x - Ako nadefinovat zbernicu BUS?

wek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 2 00:20:52 CET 2023

[preposielam]

Ahojte,

chcel by som sa spytat ako sa spravne definuju zbernice typu BUS v KiCADe 6.x.x?

Ked od pinu suciastky natiahnem wire, priradim mu label, dam bus-entry znacku a nakreslim zbernicu bus, tak mi DRC vyhodi warning, ze zbernica nema meno a nema priradene ziadne signaly. Myslim, ze v 5.x.x to chodilo takto bez problemov, ale v 6.x.x zmenili nejako filozofiu a neviem za svet prist na to, ako to v nej funguje. V manuale postup popisany nie je, aspon som ho nenasiel.

Dakujem vopred vsetkym za navod, video ci nejaky zrozumitelny pokec na tuto temu.

A.