Re: OT? Vhodný okamžik na HomeAssitant a MQTT?

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Únor 1 19:55:34 CET 2023

Zdravim,

ini uz pisali, ze MQTT ma zmysel, v mojom pripade Home Assistant s
mnozstvom integracii a moznostou pomerne jednoduchej konfiguracie.
Prave prebieha online kurz v podani slovenskej neziskovky na
popularizaciu Pythonu, dnes bola prezentovana 3. cast:
https://www.youtube.com/@ucimeshardverom/streams

Tip na lacnu Zigbee branu s Ethernetom:
https://www.lidl.sk/p/silvercrest-centralna-jednotka-gateway-zigbee-smart-home/p100306596
Drobna uprava na odstranenie Lidl cloudu, ku ktorej staci len 3,3V
seriovy adapter a Python:
https://paulbanks.org/projects/lidl-zigbee/#overview

Neviem povedat, ci je ta ponukana v CR identicka hranatemu modelu
v predaji na Slovensku.

Lubos