Xiaomi e-paper hodiny LYWSD02

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Únor 1 15:56:33 CET 2023

Dobrý den,

Záleží, co je v tom za senzor. Já tady mám nějaké Mijia LYWSD03MMC. V
tom jsou snímače SHT30, a ty ukazují docela dobře, tak na 5%RH, teplota
na 0,5"C. Potom tady mám nějaký budík od TUYA s WiFi, v tom je tuším
HTU21, a ten ty hodnoty spíš odhaduje. Teplota mimo o 1,5"C a vlhkost
klidně o 10%RH.
K Arduinu tady mám spoustu různých podobných čidel, SHT31, AHT20,
Si7021, BME680, apod. Když je poskládám do krabičky vedle sebe, a
načítám z nich teplotu, vlhkost a tlak, tak je to docela tragédie, jak
se to rozchází. Nakonec jsem do meteostanice musel dát DS18B20 na
teplotu, Si7021 na vlhkost, a BME680 na tlak a "kvalitu ovzduší". Z
jednoho, nebo dvou čidel jsem prostě rozumné výsledky nedostal.
Ta Mijia LYWSD03MMC načítá hodnoty také do paměti, a ty se potom dají
načíst do telefonu přes BT zpětně. Je to docela pěkná hračka za pár
korun. Mám to třeba ve sklepě, abych věděl jak mám vychlazené pivo, v
garáži, apod ;-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip