RE: OT: mladý elektrikář

Středa Únor 1 12:11:40 CET 2023

https://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=922&t=929499&all=1

...Také by stálo za pokus s pedagogem se dohodnout jaké mnimální nároky bude
mít aby studenta nechal projít. Kdysi jsem zaskakoval na jedné nejmenované
škole - vyučoval jsem tam půl roku kreslení v CADu a většina studentů o to
jevila vážný nezájem. Tak jsem se s nimi dohodl, že na výuku budou chodit,
já budu dělat prezenci a učit. Pokud je to nebude zajímat, budou se chovat
tak aby nerušili ostatní a na konci pololetí mi každý přinese výkres. Já se
nebudu zajímat jestli to kreslili oni. Co si budu dělat problémy, je to
jejich věc co si ze školy odnesou do života....