Re: Sháním staré PC s ISA slotem, ale jinak co možná nejnovější

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Únor 1 10:28:56 CET 2023

Sice s tim nemam osobni zkusenost, ale co prevodnik ISA-USB? Napr.:
http://arstech.com/install/ecom-prodshow/usb2isar.html
https://www.lo-tech.co.uk/wiki/Lo-tech_ISA_USB_Adapter