8086 vyvojove prostredie/debugger/emulator

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 31 17:01:55 CET 2023

len zo zaujimavosti, ako sa bude testovat ci je to spravne?

Inak vcera som bol v technickom muzeu v Brne, prave sa tam skoncila
velmi dobra vystava "Nie je Tesla ako Tesla". Muzeum je velmi zaujimave,
urcite stoji za navstevu. Preco to hovorim, je ze v suterene je obrovska
cast venovana vypoctovej technike. Maju tam mnozstvo diernych stitkov.
Keby bolo treba na univerzitu.