8086 vyvojove prostredie/debugger/emulator

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Prosinec 31 14:03:15 CET 2023

Ad1. Masarykova univerzita v Brne, odbor informatika - nepresvedcim.

Ad2. Prave ze je pozadovana 8086, nie rodina x86.

Jedno zo zadani je napr. Ovladanie tlaciarne cez  centronics s casovanim
cez dlzky instrukcii a dalsie napr. to iste, ale s casovanim cez timery...
:-) a to cele v asembleri pre 8086. Atd...

Ako cvicenia tvorivosti dobre, ale ano, pred 30 rokmi by to bolo viacej
"in"...

Dodo

Dňa ne 31. 12. 2023, 13:43 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(a):