PCB vypocet impedance

Sobota Prosinec 30 18:35:53 CET 2023

To jo, v techle pojmech se zas tak moc neorientuju, delal jsem to uz
mnohokrat a vzdycky to fungovalo i na HS bez pripominek ale ted jsem se
trosku zahloubal. Jeste by mela byt spolecna impedance 30 ohmu...
Ta diferencialni nejak ramcove vychazi, v nejakych forech jsem nasel, ze
pro FR4 a 0.2mm distanci vyhovi 10/8.5 mill spoj/mezera. S tim se asi
spokojim, to cca sedi a na tech par cm na desce od konektoru ke svabu se
zas tolik snad nestane...
Jeste je teda otazka, kolik nechat mezeru kolem paru k rozlite medi, s
tim vetsina vypoctu asi nekalkuluje ale snad to az tak zasadni vliv nema.