TM1637

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Sobota Prosinec 30 00:52:58 CET 2023

Občas ho používám, prodává se ve spoustě typů číslovek na aliexpressu, u
žádného nejsou žádné odpory použté,
jen doporučené odpory  a kondiky na CLK a DIO. Používal jsem ho s
běžnýma číslovkama kde je jedna ledka na segment
a vždy bez odporů, tak jak je to nakresleno v datasheetu. Proud se do
jisté míry dá regulovat pomocí zápisu dat
z tabulky 3. na straně 5 - display control.

MB