STM32F103 UART DMA

David Obdrzalek david.obdrzalek na mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 26 12:43:03 CET 2023

S STM neporadím, ale v přerušení bych LED rozsvěcel a v loop zhasínal místo překlápění, tím odfiltruješ dvojí rychlou změnu. Když už víš, že to do interruptu vleze a myslíš, že nevyleze, tak tohle to ověří. Zůstane-li svítit, do interruptu to jistě vlezlo a do loop se to nevrátilo (pokud se nerozsvítí, tak to buď do něj nevlezlo , anebo ano, ale LED hned pak moc rychle loop zhasla, ale jestli víš, že se interrupt volá, tak to nevadí). Taky bych pro test z loop vyhodil i ten další přístup k UARTu (i přesto, že k jinému), stačí LED.
D. O.