Listovica 22.12.?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 25 18:09:43 CET 2023

ale to nie je 999.976 35(71), ale 999.976 35 ± 0.000 71. T.j. od 999.975
64 po 999.977 06

Hodnoty troch merani sa zhoduju na jednu cast z miliona, to nie je
vzhladom na rychle meranie uplne zle. Dufam, ze sa mi podari sa s tym
este pohrat tak aby bol dostatok casu. Stvrte meranie som zrevidoval, v
povodnej verzii dokumentu som neuvazoval so specifikaciou multimetra.
Meralo sa to nasledujuci den v inom labaku. Tam sa uz nemohla brat do
uvahy prenosova presnost, ale plne specifikacie pristroja ked sa vypne a
zapne.

Verim, ze editor onedlho aktualizuje vydanie o recenzovanu verziu
clanku. Povodna, prezentovana, vznikla ponekud ve spechu :-) A to sa v
metrologii nerobi.