Listovica 22.12.?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 23 22:27:21 CET 2023

Mě kolem r. 90 v radioklubu někdo popisoval, že s tím má jeho známej
rotátor k anténě.

Že když se otočí čudlíkem, je cítit síla směrem zpět, dokud anténa
nedojede do požadované polohy, tam je pak chvíli cítit kvrdlání a teprve
tehdy že ho může pustit. Když je čudlík předčasně puštěn, vrátí se do
polohy kam anténa zrovna dojela a pak chvíli dojíždí setrvačností
původním směrem.
A za větru se občas sám pootočí:-)

PH