Re: Paralelní spojení třífázových generátorů

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 23 13:57:56 CET 2023

Použil bych třeba katalogový zapojení UC3843 s mírnými úpravami.
Jako referenci průměr ze všech 3 napětí a stabilizovat třeba o 10 % vejš
s vyrovnáním vstupních proudů.
Jde to udělat analogově nebo i procesorem.

Nebo klidně nějaký step-up modulky z Ali. Důležitý je aby si do toho
nechal elektricky kecat.

PH