Re: Paralelní spojení třífázových generátorů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 23 10:53:00 CET 2023

Není tam nějaká chyba?
Tady by přece měla zafungovat negativní zpětná vazba: když jeden
generuje víc, jeho výkon se uplatní, tím se mu zvedne mechanický odpor
generátoru, on zpomalí atd.

Použít 3 nabíječky akumulátorů by ale taky mělo fungovat. Možná by to
ani nemusely být nějaké sofistikované MPPT, ale běžné levné
vysokonapěťové DC-DC měniče.

PL