RE: Hledám dutinku na pevny kolik

Lukac Michal Michal.Lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Prosinec 22 23:52:22 CET 2023

mozno by slo pouzit tieto
https://www.tatramodel.sk/zakladna-ponuka/konektory-kable/konektory/1MP21022-21022-konektory-mp-jet-gold-25-pro-drat-25-mm2-2-pary/
,skusal som na vrtaku 2.3 by to este slo na 2.2 to uz slo lahsie ale este pruzinka tlacila, ak ten driek pri koreni ma cosi vacsi priemer asi by to fungovalo..

m.