Re: Dvojitý zdroj Nice Power SPS3010-2KD - negativní zkušenosti

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Prosinec 22 21:15:36 CET 2023

Mám několik let starší nepříliš digitalizovanou verzi (jen s digi
měřákama, nemá digi nastavování). Nějaká ochrana bude v háji. U mně to
byla nějaká tučná ochranná dioda (měli ji v GM), ale už si nepamatuju
přesně co ukazoval za bludy.

Co jsem koukal do návodů k těm digi, tak mají i nějakou kalibraci.