mereni napeti FVE panelu z MPPT a blesky kdyz je tma

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 22 13:47:04 CET 2023

No je to strana panelů napětí, takže tam je v noci nic, a teď tyto záblesky.
A je to vycitane z VICTRONU pres CERBO, takze tam je nejake spozdeni,
je mozne ze ta spicka je i vetsi....

Normálně tam je kolem 110V. Když svítí jsou to 3panely v serii.

Zdeněk Aster