Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Prosinec 22 05:15:42 CET 2023

pujde ale o to, jak funkce/nastaveni/vlastnosti stridace vyhovuji trhu
mimo cr, ktery je objemem zanedbatelny. a ze mi to to mame s tou
legislativou proste jinak nez zbytek. a tak i koukame na kazdou korunu
jinak nez treba nemec. delat upravy specialne pro cesky trh nebude pro
cinana moc zajimave, naopak to bude neprijemna komplikace. cim vic verzi
fw. tim vice problemu a rezie do budoucna. o tom neco vim :-) jen
priklad. koupil jsem programovatelnej laboratorni cinskej zdroj
prodavanej v EU, s celkem rozunou podporou na webu + velkym zastoupenim
na trhu. nasel jsem v sw. rpo pc chybu u vlastnosti nastaveni
"kroutiku", kde programator ve vlastnostech sousivejiciho boxiku s
udajem nechal spatne rozliseni na pocet desetinych mist. banalita ve
vlastnostech komponenty, minuta prace to opravit. jinak ukazka
neotestovani zakladni funkce :-) napsal jsem cinanovi a on to do 3 dni
opravil a dal na web novou verzi sw. prekvapujici. kdyz jsem si koupil
dalsi zdroj, ze stejne rady, chyba tam byla take, na 99% stejny sw.
napsal jsem mu znova a NIC. dokonce k tomuto zdroji nema na webu ZADNOU
verzi sw. do pc. PROC ? neni v tom zadna logika. proste cinan. proto
bych nerekl, ze to "vidim prilis cerne" , ale spis dost realne :-)
FVE zdar !
t.