Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 21 18:59:31 CET 2023

napsal jsem to, protoze jsem byl na "skoleni"(2x) a podle toho uz jsem
si udelal nejaky pohled.
pak jsem byl u dvou instalaci/oziveni a to uz jsem vedel, ze jakoukoliv
spolupraci na techto instalacich radeji ne. a to me o to zadal kamarad,
co dela elektro instalace(je i majitel firmy), zadnej uplne tupej
elektrikar, pro ktereho bych i rad delal.
ten tlak nainstalovat cokoliv na strechu, kdyz hw tak nejak bezne
dostupny nebyl a byly terminy co se musi stihnout, aby se podarila ta
"investice",   prave vedl k tomu, ze se na trh vrhlo "cokoliv". nikdo
nemel srovnani/porovnani s konkurenci atd.
je mi vlastne lito toho mnozstvi zbytecne utracenejch penez, jak
konecnych zakazniku, tak dani ostatnich. jak jsem uz psal, i FVE muze
mit smysl, vyplati se jen velmi zridka a opravdu se musi moc dobre
naplanovat. ale tyhle anarchysticky slepence, kde nad
instalaci/investici ma 100% KONTROLU CINAN !? to to nikoho nezajima ?
vecer posle cinan aktualizaci fw, aby tak nejak parkrat za den stridace
rozhoupaly sit, nebo je proste vsechny vypne a co potom ?
Orwell mel byt drsna satira a ne navod :-)
t.