Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Čtvrtek Prosinec 21 11:39:52 CET 2023

Ale mě nejde o rychlost odezvy na skoky výkonu. Mě jde o tu trvalou
spotřebu, která tam je a když vezmu různé záznamy, někdy se měnič snaží
vykompenzovat zapnutí ledničky (a stejně tam nechá 80W) a někdy na to
nereaguje vůbec. Taky je mi záhadou, že to měří s rozlišením na 1W,
posílá na Sems portal a nezreguluje to (teda jak kdy).

Anděl