ESP webserver - domovska stranka a redirect na ni

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Prosinec 21 10:34:54 CET 2023

Zdravím,

pokoušel jsem se  o něco podobného, ale nebyl jsem úspěšný - novější
Androidy by měly dokonce už podporovat mDNS, takže by se šlo odkazovat
na jméno typu svetlo.local

Ale telefony kolem mě to ještě neumí, takže taky nic. Nakonec jsem
udělal zástupce na ploše na pevnou IP adresu esp.

Petr