Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Čtvrtek Prosinec 21 09:52:14 CET 2023

Dokud jsem měl přetoky zakázané, v ustáleném stavu tam nikdy přetok
nebyl. Spotřeba jo, obvykle od jednotek do 150W.  Po vypnutí zátěže se
tam i na grafech nějaká špička objevila a když na to koukám přes apku v
mobilu (bere to přímo z měniče a né z cloudu v Číně), dá se tam někdy po
vypnutí 2 KW bojleru vidět i skoro ty 2 KW a postupně to klesá tak, že
za 3 vteřiny tam není skoro nic.

Anděl