Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 19 12:05:20 CET 2023

Jistě je možné, že to prošlo i takhle.
Tak, jako někdy projde na STK třeba auto, které nebrzdí. ;-)

Pro připojení je závazný dokument PPDS (připojovací podmínky do
distribuční soustavy).
A tam je to jednoznačně napsané.

PL