Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 19 09:53:58 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

ked teraz skusam moj vianocny darcek, tak som si vsimol, ze
MPLABX automaticky detekuje GCC a ponukne ho uzivatelovi pri vytvarani
projektu. Ako to urobit v Microchip Studiu, to neviem, len som si vsimol,
ze ten MPLABX ponukol GCC z toho Microchip Studia.

Sucasnu koexistenciu MPLABX a Microchip Studia velmi neodporucam, lebo to
potom nefunguje poriadne ani jedno IDE. Takze ja som dnes rano presiel po
dalsej prebdenej noci na MPLABX a xc8, to mi fungovalo bez problemov aj s
dostickou. Ostatne pikosky az neskor, ked to budem mat poriadne vyskusane.

Tak si skus naistalovat do pocitaca to GCC20 a skus aj MPLABX. Tato
konstelacia by ti mohla fungovat.

A.

p.s.: Neviem, ci to gcc netreba nainstalovat do
adresara c:/ProgramFiles/Microchip/gcc

Dobrý den všem,
řekl jsem si, že bych vyzkoušel v programech pro AVR použít coroutines.

Ale narazil jsem, jsou k dispozici až v C++20 a v Microchip Studiu můžu
zapnout max 17.

Nějaké nápady, jak
   a) doinstalovat C++20 do Microchip Studia?
   b) nějak jinak kompilovat C++20 pro AVR64DD32 a podobné?

Díky,
PH