Re: OT - Balík z Německa

jurp jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 19 08:47:23 CET 2023

Mala poznamka k bodu c)
Tato pravdepodobnost se mi zda velmi mala, ale ne nemozna.
Cinan si buduje sklady v EU, prave proto, aby zbozi hromadne proclil,
neco malo (par ks casto objednavaneho) pripadne drzel skladem, a maximalne
urychlil pritok $$ od zakazniku.
Nebo se ve sve naivite moc mylim?

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.