OT - Online listovice

dresler dresler na hw.cz
Úterý Prosinec 19 08:36:41 CET 2023

Středa 20:00 (možná o kousek později, uspáváme miminka) by šla, rád se připojím! Tomáš Dresler
-------- Původní zpráva --------Od: Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> Datum: 19.12.23  7:51  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: RE: OT - Online listovice

Ja rad posilnim tym a verim ze sa pridaju aj dalsi.
Zajtra o 20:00 uz budem doma tak natesno 19:30 konci futbal.
a v piatok nemozem :) idem do krcmy.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of
Petr Zahradník
Sent: Monday, December 18, 2023 6:22 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT - Online listovice

Ono by to šlo v lednu, samozřejmě. A šlo by to teď i v lednu. Před Vánoci, po Vánocích před Silvestrem, v lednu… Šlo by to kdykoliv, jak se domluvíme. To přece není problém. Spíš se najdou zase jiní, kteří v lednu nemohou,
 nestíhají, protože toho bude po vánočním lenošení moc. A pak se ozve Balů, který nám tu vysvětlí, že to rozhodně nemůže být moc často, že to může být jen na Vánoce, a to ještě jen v hospodě :-)

Jinak, já jsem zatím napočítal 8 zájemců, kteří mohou: Petr Zahradník, Martin OK1UGA, Petr Labaj, Lubor Otta, Jirka Sloupenský, René Damek, Jindra Polívka, Andrej Jančura

Nemohou 3 zájemci: Jan Kuba, Petr Hudeček, Martin Záruba

Nic doma nestíhá, ale možná by mohl manželku ukecat: Jarda Lukeš

PS: Já třeba mám různé online schůzky se svým vývojovým týmem klidně 3x týdně a mezitím si ještě píšeme a telefonujeme. Mně vůbec nepřijde, že by online meeting byla nějaká speciální akce. Prostě se můžeme spojit kdykoliv,
 technologie jsou u mě k dispozici. Spíš jde o to, co si chceme říct, o čem si chceme povídat, jestli máme nějaká zajímavá témata. Máte někdo něco zajímavého?

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail:
clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601