Re: Kleště na XH

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 19 08:21:18 CET 2023

Problém krimpování těch pin-headerových konektorů je podle mě v tom,
aby byly poloviny každé čelisti různě daleko od sebe. Tedy aby dno
čelistí nebylo
rovné, ale byl tam správně vysoký schod.

Jak je to prosím u těch vašich dvou kleští?
Je to správně odskočeno, aby část s holým lankem už byla správně zmáčknutá,
ale část s izolací ještě nebyla příliš rozmáčknutá?

Díky.
PL