OT - Online listovice

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Prosinec 18 23:19:52 CET 2023

Zdravím,

ak môžem - pravidelne organizujem osobné stretnutia s bývalými kolegami a
najviac sa nám osvedčil zdieľaný excel sheet (google) do ktorého si každý
vyznačil dátumy kedy určite môže/nemôže/nevie.
Následne organizátor (v mojom prípade ja) vybral dátum kedy bolo najmenej
neprítomností a určil dátum. A bolo vymaľované.
Hľadať v mailoch dôvody a dátumy bola cesta zarúbaná.
Tu je príklad:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1q06idNMf0qeKB3fBXbbsLJlWYRAZG6Tm1pYZE57dcGo/edit?usp=sharing
U mňa akcia trvala viac dní.
Hlavne treba nastaviť zdieľanie s odkazom a každému titul redaktor aby mali
prístup a vedeli dopisovať.

Osobne by som sa rád pripojil ak decká utuchním do pelechu (vypnem im
WiFi). Keďže môj PC neni z najrýchleších, osvedčil sa mi
https://meet.jit.si/ a ostatný s ním tiež nemali problém - nič netreba
inštalovať a beží aj z linuxu.

Témy
- Skôr som poslucháč, ale môžem pokecať o prepojení viacerých počítačov a
ich ovládaní jednou klávesnicou a myškou - softwérové KVM. Robím s tým
každý deň tak už viem + a -.
- Robím s NXP LPC Cortex-M0/3 procesormi, tak napríklad môžem priblížiť ich
vymakanú perifériu SCTimer
- od 1995 +/- navrhujem DPS tak aj o EDA systémoch viem čo to povedať a
hlavne prečo sú dôležité vlastné knižnice :-)
Na zamyslenie - rád by som dostal web kamery zo zosieťovaných PC tak, aby
sa dali v jednom PC využívať ako vzdialené.

Skúšal som aj online prenos zo záhradnej akcie, ale nebolo to vôbec dobré.
Časový delay, kamera nevidí všetko, mikrofón nepočuje všetko ....
Preto som za - buď len online, alebo len osobne. Mix je naprd.
Osobne mi to časovo nevychádza aj keď do BA sú to "len" 3 hoďky z
Trenčína....

pekný večer
Janiš P.

po 18. 12. 2023 o 15:44 J. Polívka <jpolivka na volny.cz> napísal(a):