Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Prosinec 18 23:10:14 CET 2023

ale ten prehistorický překladač musí taky na tom linuxu jít spustit...

ty blbé windowsy mají mnohem delší poločas rozkladu - minimálně 15 let a
déle (dodnes používám několik app dělaných pro W95 bez úprav
kompatibility), linux je bez updatů nepoužitelný na desktop za 3 roky,
protože nic nového už na něm nejde spustit a vyřešit závislosti je nemožné.