Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 18 14:21:05 CET 2023

A ještě jedna poznámka. Ve windows je zřejmě běžné, že překladač je
nedílnou součástí IDE jako je Microchip Studio, MSVC, Eclipse a j.
Nakonec je to tak i v tom Linuxu.
Já jsem za 20 let používání dospěl k trochu jiné filozofii práce. IDE je
pro mne jen trochu lepší editor. Projekt je řízen ručně psaným makefile.
Prostě proto, že různí lidé používají různá IDE a přenositelnost
projektu bývá problém i v rámci stejného IDE. IDE se časem mění, make
systém zůstává.
Makefile dokáže vyřešit závislosti, na které je IDE krátké. Chce to
ovšem trochu vědět o čem to je. Ano, je to vše trochu složitější, ale
máte vše pod kontrolou.

Mrazík