Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pondělí Prosinec 18 08:01:09 CET 2023

Zdravím,

souhlas. Embedded operační systémy si standardně počítají 2048 bytů jako
stack pro vlákno.

Atmega má třeba jen 2048 RAM nebo attiny 256 byte RAM. Uvažovat o
využití jazyka c++ ztrácí význam.

Ovšem i tak se ty nové CPU AVR, ATMEGA posouvají vývojem a již nemají
plnou kontrolu ovládání pinů za všech okolností. Přidávají se zde
buffery rozhraní, synchronizace... a je to zase něco jiného.

Jirka