OT - Online listovice

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Prosinec 17 20:36:05 CET 2023

Jo, ale nic doma nestíhám. Udělal jsem v kuchyni po XXV letech konečně
pořádný světlo a ještě dostal pojeb že zas musí uklízet a to jsem fakt
nic nenadělal, nikde ani jedna bužírečka, si ten bordel vymejšlí. Já to
vymejšlel roky, nakonec jsem koupil trubky z ali, wago svorky, drát a
když odešla prej na koncert v kostele, tak jsem se do toho pustil. No
myslel jsem že mám instalační krabku na zakrytí té díry a lustrháku, no,
tak nemám teda. Zítra v qelbě něco snad bude.

Já chápu chlapy co nejdou do kostela se svýma půlkama, bo hrozí že ta
xantypa je bude strašit i po smrti.

To goto jsem měl puštěný minule normálně v browseru.