Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 17 16:59:12 CET 2023

No kámoš říkal že je to dobrý, tak jsem si řek že to zkusím a pak se
uvidí:-)
Dával jsem tomu tak 30 % že by se mi to mohlo hodit.

Zatím teda zůstanu u toho, že C++ do MCU ano, ale hlavně kvůli přetěžování.

PH