LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

AZe aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 17 11:40:06 CET 2023

LED H4 u Philipsu je menší než vlákno halogenky, resp. jsou tam 2+2 po stranách, a dvojice tlumených má pod sebou malou “misku”, menší než galogenka. Geometrie umístění LED se silně podobá halogence. LED H4 u Číňana má cca 5x12mm a svítí naprosto špatně.
aze
From: Jan Kuba
Sent: Saturday, December 16, 2023 9:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

No vy si to spíš moc jednoduše představujete. Ta původní Ž H4 má zdroj světla ve formě malé spirálky průměru 1mm, délky cca 6 mm. U LED Ž to tak malá plocha nebude a  určitě nebude svítit stejně do všech stran.  Jako původní wolframové  vlákno té halogenky. Takže záleží na geometrii té paraboly a docela rozumím tomu, že v nějakém reflektoru to může fungovat docela jinak než původní H4 Ž.