Re: Vodní konektor?

jurp jurp na volny.cz
Neděle Prosinec 17 10:02:41 CET 2023

A neslo by se tech co je objednavaji zeptat na presne oznaceni a od koho
je berou? A pak se od toho odpichnout a hledat kompatibilni s lepsi cenou?
Ja bych si podle te miniaturni fotky a popisu cca 5mm a vetsi 8-9mm nelajznul
cokoli hledat a doporucit.

To osazení vypada jako mikro spojky Dn2.7, ale to jsou pneumatiky bez ventilku.

JURP