Re: Vodní konektor?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 17 07:01:04 CET 2023

Aha, tak pokud je to jen k půjčení, tak to je jiná.

Jaké tam jsou tlaky? Nestačilo by na to jen natáhnout hadičku vhodného
průměru a stáhnout šroubovacím stahovacím očkem?
Pokud by se to stahovací očko trochu poladilo, aby mělo výstupek, který
by zapadal do toho výřezu k samci, tak by to muselo udržet snad cokoli.
A poladit by se to dalo snadno - kroužek roztáhnout do roviny, podložit
na krajích a tupým šroubovákem lehkými údery kladiva prohnout profil
toho pásku do V. A zase stočit do kroužku.

PL