Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ? was: Dá se nìjak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 16 18:09:21 CET 2023

A když se koupí obyčejný převodník s 5V logikou, lze vynechat R na RX, v
nouzi stačí jen samotný R místo tý D, pak je to jak svého času Ponyprog:-)

R který naopak velmi doporučuji přidat, je 1-10 R mezi Vcc a 5V z toho
převodníku, pokud se programovaná deska napájí z něj a může obsahovat
větší C. Odpadne reset USB po spojení s převodníkem.

Ale příjemnější je to mít se vším všudy v tom Microchip studiu.

PH