Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ? was: Dá se nìjak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 16 14:26:17 CET 2023

Zatím jsem to fyzicky zkoušel s kitem AVR64DD32 Couriosity Nano a pak
jsme na táboře programovali ručně malované DPS s AVR64DD28 a ty si
programovali přes Xnano, kterejch mám nakoupeno víc.

PH