OT: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 15 17:13:26 CET 2023

Jazz jsem měl 20 let a nerad jsem se s ním loučil. Ale chtěl jsem něco většího kvůli přepravě kol. Jazz měl unikátně vysoký zavazadlový prostor (přes 100 cm) a rovnou podlahu, takže větší už byla jedině osobní dodávka.

Za těch 20 let jsem měnil žárovky cca 4x, takže to zase takový ranec za výměnu v servisu nebyl.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Slavo Tomascik
Sent: Thursday, December 14, 2023 7:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Presne :D

Prvykrat som menil ziarovku na Jazze ja, ved som volajaky technik. A trvalo mi to na parkovisku hodinu. Tak som si povedal, ze dalsiu uz ani nahodou, a pojde pekne do servisu. Ked vyhorela dalsia, tak po dvoch hodinach cakania v servise som isiel pozriet co sa deje. Auto rozobrate, naraznik prec. Vyskocilo im nieco na konektore tej ziarovky, takze to museli rozobrat na kompletku. Tak som si vtedy gratuloval, a odvtedy len v servise. :)

Ale Jazz bolo najlepsie auto do mesta ake som kedy mal.

S.