OT: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 14 17:21:15 CET 2023

ted me svagr upozornil, ze to plati uz od zacatku roku, takze zadna
"oslnujici" novinka, jen LKQ zaspalo :-)
k te cene. dokazu si predstavit, ze existuje nemalo aut, kde proste
zarovku menit nechcete, protoze to bezny clovek musi dat do servisu.
pak ta cenovka, pokud to vyresi 2 - 3 vymeny zarovky muze byt v pohode.
servis, cas a urcite chcipne zarovka v nejnevhodnejsi dobu :-) mam vsude
osazeny nejake odolne osram, protoze taky nejasam z vymeny. ale za 2700
si muzu 2x za sebou koupit cely svetlo(cinsky, ne origo hellu). a
samozrejme svetlo v bidnem stavu ta led neopravi.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice