Re: Vodivé lepidlo

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 11 12:23:28 CET 2023

No já to tak taky pochopil, ale v souvislosti třeba s OLED třeba už
existuje něco, co umí polymerovat podobně jako 2-složkové polymery. Co
já vím, nejsem chemik ani materiálový vědec. To, že polymer může mít
elektronovou vodivost jsem tak nějak tušil, ale jaké to má opravdu
vlastnosti nevím. Asi by to bylo na dlouhé a drahé experimentování s
dost nejistým výsledkem.

Mrazík