Re: Nabíječka jako sklad baterek (fotovoltaika vybíjení baterie)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Prosinec 10 21:14:35 CET 2023

On Sun, 10 Dec 2023, Jaroslav Lukeš wrote:

> Má to přepínač na různé režimy chování a s tím související spotřebu, jak jste
> to měl nastavené?
>
> 15. Three adjustable balance modes:
>
> 1: When the battery voltage is lower than 3V, automatically turn off the
> balance and sleep.
>
> 0NA
>
> 2: active balance is always on and does not sleep
>
> 16. Two adjustable balance modes:
>
> 1: When the battery voltage is lower than 3V, automatically turn off the
> balance and sleep.
>
> 0: active balance is always on and does not sleep

Hmm, tak mozna moje chyba. Na tom je switch Sleep Mode a ma volby ON/OFF
a ja to mel preple na OFF, takze jsem tu ochranu mel asi vypnutou. Sakra.
Nechal jsem to default jako to prislo.

Snad jsem ty baterky jeste zachranil - nabijely se asi 4 hodiny nabijecem
co dava az 20A, takze kapacita 50Ah snad zustala - ono to posledni hodinu
uz davalo min ze vetrak nebezel.