Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 10 18:07:18 CET 2023

Já rozdíly v distribučních tarifech  využívám v létě tak, že v noci, když
je NT , tak si beru zpět to, co jsem ČEZu poslal do virtuální baterie a
výkon ve  vlastní baterii si šetřím  na ráno, když už NT
není a vaří se snídaně.  Celkem se mi takto během léta dařilo si zpět od
ČEZu v rámci VT nebrat skoro nic.  Teď v zimě je to samozřejmě všechno
jinak....  Panely jsou pod sněhem, virtuální baterii jsem už vyčerpal, tak
jedu za plné ceny.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

ne 10. 12. 2023 v 17:51 odesílatel Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>