Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 9 00:16:26 CET 2023

Ano, jde jen o testování stavu při požadavku na reklamaci.
Neznamená to, že to má být v tomto režimu používáno rutinně.

Ty Pylontechy jsou pro mě trochu záhada. Jsou hodně oblíbené, a někteří
lidé je považují málem za etalon.
Přitom aspoň papírově nemají parametry nic moc. Třeba těch deklarovaných
4000 cyklů,
když snad většina ostatních baterek uvádí 6000.

Přitom ale ve srovnávacích testech dopadají ty baterky většinou dobře.
Jako by to byl opačný Čínský přístup: nikoli se vychválit nereálně
dobrými parametry, ale
naopak sám sebe shodit podceněnými parametry.

PL