Re: Vodivé lepidlo

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 8 23:03:23 CET 2023

Bodování, pájení a další procesy s vyšší teplotou jsou u CdTe zcela mimo
realitu. Naopak nevadí když to bude větší plocha. Teď ty Al samolepky
mají asi 2x10 mm. Ale zas jakmile je to tvrdší, tak nastane problém s
tepelnou roztažností, že to pak při tepelných cyklech trhá tu Pt.

Prostě asi jako připojit piezorepráček, ale s vodivou vrstvou jen pár
desetin µm, která na něm navíc skoro nedrží, nesmí se strhnout ani
proděravět a nanesený materiál by pokud možno neměl být vidět na
rentgenu, v ideálním případě by měl i propouštět elektrony.

PH