Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Prosinec 8 14:09:07 CET 2023

jen muj odhad, ale takhle haseni proste nemuze fungovat :-)
napadlo me univerzalni bezpecnostni opatreni, snadno i dodatecne
realizovatelne. svazek/kabely od panelu budou mit na strese pridelane
viditelne ocelove lano s okem, za ktery se ty kabely proste pri prijezdu
hasicu strhnou a je vyreseno do minuty :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice