Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Prosinec 8 08:53:59 CET 2023

kdyz se vypne jistic na baterkach, mel by to byt stav "uplne" bez
odberu. prave pro pripad dlouhodobe odstavky/skladovani. na nejakem
skoleni si pamatuju, ze v zime muze nastat obdobi, kdy je nutne jistic
vypnout, aby se system nevymlatil uplne do mrtva. porad neco meri,
kontroluje atd. a to muze bezet klidne jen z baterek. zalezi asi na typu
instalace. no, je to divny, ale je to cinsky a clovekem naprogramovany.
proto se mi ani nelibi tyhle skladacky "lego" ruznych znacek stridacu,
baterek atd. jsou to skladacky za kazdou cenu, protoze na trhu nic
jineho nebylo. porad se ceka na nejaky update fw/sw. kdo prejima zaruku,
ten kdo napsal spatne fw. do stridace nebo do baterek ? technicka
podpora okolo FVE je obecne naprosto zoufala a plna kouzel a prekvapeni
:-) to delat proste nechcete, ikdyz vam slibujou kouzelny penize :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice