Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Pátek Prosinec 8 00:21:53 CET 2023

no odpojit od měniče není jak, na baterce je vypínač (jistič?) a když ho
vypnu, přestane to s měničem komunikovat. Takže pak nevím nic. Ale
problém je už nahlášený s tím že jsem zjistil, že to samé to dělá i
někomu jinému. Takže jsem jim doporučil, pokud je to možné, kontaktovat
vývojáře, ať s tím něco udělají.  S doporučením, že by bylo dobré, kdyby
měnič dobíjel baterku vždycky, když se dostane (z jakéhokoliv důvodu)
pod nastavené minimum. Nechápu, proč to měnič nedělá.

Anděl